GRATIS VERZENDING VOOR ALLE BESTELLINGEN

Levering

Levering

  1. We bieden gratis levering op alle bestellingen die in Nederland worden afgeleverd.
  2. Bestellingen die op een vrijdag worden geplaatst, worden de volgende maandag bezorgd. 
  3. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag verwerkt om dinsdag te worden bezorgd.
  4. We gebruiken een nationaal palletnetwerk voor onze producten. Alle goederen worden op een houten pallet afgeleverd.
  5. De levering wordt van maandag tot vrijdag per koerier geregeld. De koerier stemt de tijd af. Vanaf het moment bestelling tot levering duurt ongeveer 72 uur. De koerier doet er alles aan om te bezorgen op de dag van uw voorkeur.              
  6. Voldoende ruimte voor levering is vereist. Er wordt een laadklep gebruikt om de pallet uit te laden, dus zorg dat er voldoende ruimte is voor de bestelwagen / vrachtwagen om te kunnen manoeuvreren. Zodra de chauffeur de pallet heeft afgeleverd zal hij deze niet naar jouw opslaglocatie verplaatsen, tenzij deze gemakkelijk toegankelijk is voor hem. Vraag de koerier om uw bestelling op een geschikte locatie af te leveren. Alles wordt in het werk gesteld om op de gewenste locatie af te leveren.
  7. Een handtekening is niet vereist bij aflevering. Controleer bij levering of er geen schade of ontbrekende hoeveelheden zijn. Laat het ons weten als er dingen ontbreken. Als u niet aanwezig kunt zijn, geef dan vooraf duidelijk aan waar de bestelling geplaatst mag worden.
  8. Als niet geleverd kan worden omdat de klant niet aanwezig is, of als de klant niet aangeeft dat de ruimte toegankelijk is dan zal dit resulteren in herhaalde bezorgkosten beginnend vanaf 50 euro.
  9. We adviseren dat alle houtbrandstof binnen wordt opgeslagen, in een droge opslag en dat deze op de juiste manier worden gestapeld zodat er adequate ventilatie is. 
  10. Als je problemen hebt met de levering, bel ons dan op 0172 536 094 om de huidige situatie te bespreken. We zullen ons uiterste best doen om eventuele problemen op te lossen.

Retour

  1. Je hebt 14 kalenderdagen om een artikel te retourneren vanaf de datum waarop je het hebt ontvangen.
  2. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen.
  3. Het artikel moet in de originele verpakking zitten.
  4. Het artikel moet de bon of een aankoopbewijs hebben.
  5. Terugbetaling - Zodra we uw artikel hebben ontvangen, zullen we het inspecteren en u op de hoogte stellen dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen.
  6. We zullen je onmiddellijk op de hoogte brengen van de status van jouw terugbetaling na inspectie van het item.
  7. Als de retour wordt goedgekeurd zullen we een terugbetaling uitvoeren naar jouw creditcard (of de oorspronkelijke betaalmethode)).
  8. Je ontvangt het krediet binnen een bepaald aantal dagen, afhankelijk van het beleid van de kaartuitgever.
  9. Verzending – Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de eigen verzendkosten voor het retourneren van het artikel.
  10. Verzendkosten kunnen niet worden terugbetaald.
  11. Als je een terugbetaling ontvangt dan worden de kosten van de retourzending van de terugbetaling afgetrokken.
  12. Als je vragen hebt over het terugsturen van een artikel, bel ons dan op 0172 536 094